P0637 – Opis naprawy błędu
Kod usterki |
---|
P0637 |
Lokalizacja usterki |
P0637 – Obwód sterowania wspomagania układu kierowniczego, wysoki |
Prawdopodobne przyczyny |
|
Opis kodu DTC P0637 Ogólny
Obwód sterowania wspomagania kierownicy ma na celu dostarczenie wystarczającego napięcia do elementów układu wspomagania kierownicy. PCM (moduł sterowania układu napędowego) jest tym, który kontroluje sygnały napięciowe sterownika, czujników i przełączników, które są te, które zapewniają prawidłowe ciśnienie płynu w układzie. Ten proces zapobiega uszkodzeniu komponentów.
Obwód sterowania układem kierowniczym pozwala mu dostosować się do różnych warunków jazdy i w ten sposób zapobiega błędom układu kierowniczego. W przypadku wystąpienia usterki PCM otrzyma takie ostrzeżenie. W przypadku kodu DTC P0637 OBDII dzieje się tak, ponieważ sygnały elektryczne tego obwodu są zbyt wysokie.
Jak naprawić ten kod błędu?
Zacznij od sprawdzenia „Możliwych przyczyn” wymienionych powyżej. Wzrokowo sprawdź odpowiednią wiązkę przewodów i złącza. Sprawdź, czy nie ma uszkodzonych elementów i poszukaj złamanych, wygiętych, wypchniętych lub skorodowanych styków złącza. Sprawdź dokręcenie klem akumulatora, niekiedy anomalie ładowania powodują generowanie fałszywych błędów różnych sterowników w aucie, sprawdź czy ładowanie akumulatora podczas pracy silnika mieści się w zakresie 13-15VBłąd występuje w takich modelach aut jak Abarth Vw Acura Alfa Romeo Alpine Aston Martin Audi Austin Bentley Bmw Buick Cadillac Chevrolet Chrysler Citroen Cupra Dacia Daewoo Daewoo / Fso Daihatsu Dodge Ds Eagle Ferrari Fiat Ford Fsm Fso Gmc Honda Hummer Hyundai Infiniti Innocenti Isuzu Iveco Jaguar Jeep Jmc Kia Lada Lamborghini Lancia Land Rover Lexus Lincoln Lotus Lti Maruti Maserati Mazda Mercedes-benz Mercury Mg Mini Bmw Mitsubishi Moskwicz Nissan Oldsmobile Oltcit Opel Peugeot Plymouth Pontiac Porsche Ram Renault Rolls-royce Rover Saab Saturn Scion Seat Skoda Smart Ssang Yong Subaru Suzuki Talbot Tata Tesla Toyota Trabant Uaz Volkswagen Volvo Wartburg Yugo