P0747 – Opis naprawy błędu
Kod usterki |
---|
P0747 |
Lokalizacja usterki |
P0747 – Zakleszczony elektromagnes regulacji ciśnienia „A” |
Prawdopodobne przyczyny |
|
Opis kodu DTC P0747 Ogólny
Elektrozawory ciśnieniowe mają regulować wielkość ciśnienia płynu przekładniowego, aby działał prawidłowo, biorąc pod uwagę, że wspomniana operacja zależy w dużej mierze od zmiany biegów dokonanej przez pasy i sprzęgła, które są zdefiniowane przez ciśnienie płynu. Elektrozawory te dostarczają do PCM (moduł sterujący układu napędowego ) sygnał oparty na ciśnieniu wewnętrznym, w związku z czym PCM zmienia przełożenie przekładni w najbardziej odpowiednim czasie.
Ustawienie kodu DTC P0747 OBDII ma miejsce, gdy elektromagnes kontroli ciśnienia „A” utknie w położeniu włączenia.
Jak naprawić ten kod błędu?
Zacznij od sprawdzenia „Możliwych przyczyn” wymienionych powyżej. Wzrokowo sprawdź odpowiednią wiązkę przewodów i złącza. Sprawdź, czy nie ma uszkodzonych elementów i poszukaj złamanych, wygiętych, wypchniętych lub skorodowanych styków złącza. Sprawdź dokręcenie klem akumulatora, niekiedy anomalie ładowania powodują generowanie fałszywych błędów różnych sterowników w aucie, sprawdź czy ładowanie akumulatora podczas pracy silnika mieści się w zakresie 13-15VBłąd występuje w takich modelach aut jak Abarth Vw Acura Alfa Romeo Alpine Aston Martin Audi Austin Bentley Bmw Buick Cadillac Chevrolet Chrysler Citroen Cupra Dacia Daewoo Daewoo / Fso Daihatsu Dodge Ds Eagle Ferrari Fiat Ford Fsm Fso Gmc Honda Hummer Hyundai Infiniti Innocenti Isuzu Iveco Jaguar Jeep Jmc Kia Lada Lamborghini Lancia Land Rover Lexus Lincoln Lotus Lti Maruti Maserati Mazda Mercedes-benz Mercury Mg Mini Bmw Mitsubishi Moskwicz Nissan Oldsmobile Oltcit Opel Peugeot Plymouth Pontiac Porsche Ram Renault Rolls-royce Rover Saab Saturn Scion Seat Skoda Smart Ssang Yong Subaru Suzuki Talbot Tata Tesla Toyota Trabant Uaz Volkswagen Volvo Wartburg Yugo