P0007 – Opis naprawy błędu



Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Search in posts
Search in pages
Kod usterki
P0007
Lokalizacja usterki

P0007 – Obwód sterowania „A” zaworu odcinającego paliwo wysoki

Prawdopodobne przyczyny
  • Wadliwy solenoid odcinający paliwo
  • Uszkodzony przekaźnik elektromagnetyczny odcinający paliwo
  • Problem w obwodzie elektrozaworu odcinającego paliwo
  • Złącze zaworu może zostać uszkodzone.
  • Przewody prowadzące do ECM mogą być uszkodzone.
  • Uszkodzony ECM

P0007 Znaczenie

Moduł sterujący silnika ( ECM ) monitoruje obwód sterujący zaworu odcinającego paliwo „A”. Moduł ECM ustawia kod OBDII, gdy obwód sterujący zaworu odcinającego paliwo „A” nie spełnia parametrów fabrycznych.

Co oznacza kod P0007?

Elektrozawór odcinający paliwo służy do odcięcia dopływu paliwa do pompy paliwowej. Zwykle jest sterowany przez rozrusznik za pośrednictwem przekaźnika. Gdy zapłon jest wyłączony, tłok sprężynowy znajduje się w dolnym położeniu, blokując dopływ paliwa do pompy. Gdy rozrusznik jest obrócony, do elektromagnesu doprowadzane jest napięcie z przekaźnika wyłączającego. Następnie tłok przesuwa się do góry, umożliwiając dostarczenie paliwa do pompy. Po zwolnieniu wyłącznika zapłonu i uruchomieniu silnika, do innego uzwojenia elektromagnesu doprowadzany jest prąd o niskim natężeniu, aby utrzymać go w górnym położeniu.

Katalog Samochodów Abarth Vw Acura Alfa Romeo Alpine Aston Martin Audi Austin Bentley Bmw Buick Cadillac Chevrolet Chrysler Citroen Cupra Dacia Daewoo Daewoo / Fso Daihatsu Dodge Ds Eagle Ferrari Fiat Ford Fsm Fso Gmc Honda Hummer Hyundai Infiniti Innocenti Isuzu Iveco Jaguar Jeep Jmc Kia Lada Lamborghini Lancia Land Rover Lexus Lincoln Lotus Lti Maruti Maserati Mazda Mercedes-benz Mercury Mg Mini Bmw Mitsubishi Moskwicz Nissan Oldsmobile Oltcit Opel Peugeot Plymouth Pontiac Porsche Ram Renault Rolls-royce Rover Saab Saturn Scion Seat Skoda Smart Ssang Yong Subaru Suzuki Talbot Tata Tesla Toyota Trabant Uaz Volkswagen Volvo Wartburg Yugo