P0520 – Opis naprawy błędu



Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Search in posts
Search in pages

Kod usterki
P0520
Lokalizacja usterki

P0520 – Czujnik ciśnienia oleju silnikowego / awaria obwodu przełącznika

Prawdopodobne przyczyny
  • Wadliwy presostat oleju
  • Uszkodzone, spalone, zwarte, odłączone lub skorodowane przewody i / lub złącza
  • Stosowanie nieodpowiedniego oleju silnikowego
  • Słaba podstawowa konserwacja zapobiegawcza, np. Brak regularnej wymiany oleju i filtra oleju
  • Nadmierne mechaniczne zużycie silnika
  • Awaria mechaniczna wewnętrznych elementów silnika, takich jak (między innymi) pompa oleju, zawór nadmiarowy ciśnienia oleju, a nawet napinacze i / lub prowadnice łańcucha rozrządu
  • Awaria lub awaria PCM. Należy zwrócić uwagę, że jest to niezwykle rzadkie zdarzenie w przypadku P0520 i dlatego usterki należy szukać w innym miejscu przed wymianą regulatora.

Jakie są objawy kodu P0520?

Typowe objawy kodu P0520 mogą obejmować:

  • Zapisane kody usterek i zapalona lampka ostrzegawcza
  • Silnik może zostać wyłączony przez PCM. Jeśli tak się stanie, kod P2105 prawie na pewno będzie obecny.
  • W zależności od zastosowania i natury problemu, podczas pracy silnika mogą występować różne odgłosy mechaniczne. Hałasy mogą obejmować tykanie, łomotanie, stukanie lub dudnienie, które zmieniają się wraz ze zmianą prędkości obrotowej silnika.
  • W zależności od zastosowania i charakteru problemu, silnik może przerywać zapłon, zwłaszcza jeśli problemem jest faktyczny stan niskiego ciśnienia oleju, który zakłóca lub uniemożliwia prawidłowe działanie hydraulicznych popychaczy zaworów.

Jak naprawić ten kod błędu?

Zacznij od sprawdzenia „Możliwych przyczyn” wymienionych powyżej. Wzrokowo sprawdź odpowiednią wiązkę przewodów i złącza. Sprawdź, czy nie ma uszkodzonych elementów i poszukaj złamanych, wygiętych, wypchniętych lub skorodowanych styków złącza. Sprawdź dokręcenie klem akumulatora, niekiedy anomalie ładowania powodują generowanie fałszywych błędów różnych sterowników w aucie, sprawdź czy ładowanie akumulatora podczas pracy silnika mieści się w zakresie 13-15V
Błąd występuje w takich modelach aut jak Abarth Vw Acura Alfa Romeo Alpine Aston Martin Audi Austin Bentley Bmw Buick Cadillac Chevrolet Chrysler Citroen Cupra Dacia Daewoo Daewoo / Fso Daihatsu Dodge Ds Eagle Ferrari Fiat Ford Fsm Fso Gmc Honda Hummer Hyundai Infiniti Innocenti Isuzu Iveco Jaguar Jeep Jmc Kia Lada Lamborghini Lancia Land Rover Lexus Lincoln Lotus Lti Maruti Maserati Mazda Mercedes-benz Mercury Mg Mini Bmw Mitsubishi Moskwicz Nissan Oldsmobile Oltcit Opel Peugeot Plymouth Pontiac Porsche Ram Renault Rolls-royce Rover Saab Saturn Scion Seat Skoda Smart Ssang Yong Subaru Suzuki Talbot Tata Tesla Toyota Trabant Uaz Volkswagen Volvo Wartburg Yugo