P0541 – Opis naprawy błędu



Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Search in posts
Search in pages
Kod usterki
P0541
Lokalizacja usterki

P0541 – Obwód „A” nagrzewnicy powietrza dolotowego

Prawdopodobne przyczyny
  • Uszkodzony przekaźnik nagrzewnicy powietrza dolotowego (IAH)
  • Wadliwy podgrzewacz powietrza dolotowego
  • Wiązka przekaźnika nagrzewnicy powietrza dolotowego jest otwarta lub zwarta
  • Słabe połączenie elektryczne obwodu przekaźnika nagrzewnicy powietrza dolotowego
  • Wiązka przewodów nagrzewnicy powietrza dolotowego jest otwarta lub zwarta
  • Słabe połączenie elektryczne obwodu nagrzewnicy powietrza dolotowego
  • Uszkodzone silniki dmuchawy
  • Wadliwy czujnik temperatury powietrza dolotowego

Opis kodu DTC P0541 Ogólny

Moduł sterujący pracą silnika (ECM) wykorzystuje grzałke (IAH), aby zwiększyć temperaturę powietrza na wlocie w celu uzyskania odpowiedniego spalania cylindra. W ECM uziemia IAH cewki przekaźnik sterujący do zasilania nagrzewnicy podczas pracy w niskich temperaturach. Dzieje się tak, gdy temperatura płynu chłodzącego jest niższa niż 40 ° C.

W D0 P0541 OBDII kod oznacza, że ECM wystąpił problem z przekaźnikiem podgrzewacza powietrza wlotowego. Kod wskazuje, że napięcie w obwodzie jest niższe niż zakres ustawiony przez producenta.

KATALOG SAMOCHODÓW ABARTH VW ACURA ALFA ROMEO ALPINE ASTON MARTIN AUDI AUSTIN BENTLEY BMW BUICK CADILLAC CHEVROLET CHRYSLER CITROEN CUPRA DACIA DAEWOO DAEWOO / FSO DAIHATSU DODGE DS EAGLE FERRARI FIAT FORD FSM FSO GMC HONDA HUMMER HYUNDAI INFINITI INNOCENTI ISUZU IVECO JAGUAR JEEP JMC KIA LADA LAMBORGHINI LANCIA LAND ROVER LEXUS LINCOLN LOTUS LTI MARUTI MASERATI MAZDA MERCEDES-BENZ MERCURY MG MINI BMW MITSUBISHI MOSKWICZ NISSAN OLDSMOBILE OLTCIT OPEL PEUGEOT PLYMOUTH PONTIAC PORSCHE RAM RENAULT ROLLS-ROYCE ROVER SAAB SATURN SCION SEAT SKODA SMART SSANG YONG SUBARU SUZUKI TALBOT TATA TESLA TOYOTA TRABANT UAZ VOLKSWAGEN VOLVO WARTBURG YUGO