P0583 – Opis naprawy błędu



Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Search in posts
Search in pages
Kod usterki
P0583
Lokalizacja usterki

P0583 – Wysokie napięcie w obwodzie sterowania podciśnienia tempomatu

Prawdopodobne przyczyny
  • Wadliwy elektromagnes próżniowy
  • Wiązka elektromagnetyczna podciśnienia jest otwarta lub krótka
  • Słabe połączenie elektryczne obwodu elektromagnetycznego podciśnienia

P0583 Znaczenie

Moduł sterujący silnika ( ECM ) monitoruje obwód sterujący podciśnienia tempomatu. Moduł ECM ustawia kod OBDII, gdy obwód podciśnienia tempomatu nie jest zgodny ze specyfikacjami fabrycznymi.

KATALOG SAMOCHODÓW ABARTH VW ACURA ALFA ROMEO ALPINE ASTON MARTIN AUDI AUSTIN BENTLEY BMW BUICK CADILLAC CHEVROLET CHRYSLER CITROEN CUPRA DACIA DAEWOO DAEWOO / FSO DAIHATSU DODGE DS EAGLE FERRARI FIAT FORD FSM FSO GMC HONDA HUMMER HYUNDAI INFINITI INNOCENTI ISUZU IVECO JAGUAR JEEP JMC KIA LADA LAMBORGHINI LANCIA LAND ROVER LEXUS LINCOLN LOTUS LTI MARUTI MASERATI MAZDA MERCEDES-BENZ MERCURY MG MINI BMW MITSUBISHI MOSKWICZ NISSAN OLDSMOBILE OLTCIT OPEL PEUGEOT PLYMOUTH PONTIAC PORSCHE RAM RENAULT ROLLS-ROYCE ROVER SAAB SATURN SCION SEAT SKODA SMART SSANG YONG SUBARU SUZUKI TALBOT TATA TESLA TOYOTA TRABANT UAZ VOLKSWAGEN VOLVO WARTBURG YUGO