P0629 – Opis naprawy błędu



Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Search in posts
Search in pages
Kod usterki
P0629
Lokalizacja usterki

P0629 – Obwód sterowania „A” pompy paliwa, wysoki

Prawdopodobne przyczyny
  • Wadliwy przekaźnik pompy paliwa
  • Wadliwa pompa paliwa
  • Wiązka przewodów pompy paliwa jest otwarta lub zwarta
  • Słabe połączenie elektryczne obwodu pompy paliwa
  • Wadliwy moduł sterujący pompy paliwa (jeśli dotyczy)

Opis kodu DTC P0629 Ogólny

W celu uzyskania lepszej jazdy stosuje się układ pompy paliwa, który odpowiada za dostarczenie do grupy wtryskiwaczy odpowiedniej ilości benzyny do silnika. Aby osiągnąć ten cel, za pomocą przekaźnika sygnały pompy są wysyłane do pompy, która włącza i wyłącza ją zgodnie z potrzebami operatora. Ponadto stosowany jest czujnik ciśnienia paliwa , który monitoruje ciśnienia, gdy są wysokie lub niskie.

Moduł Power Control Train (PCM) będzie wykorzystywać dane uzyskane z systemu obliczyć, że ciśnienie paliwa spełniają określone wymagania, takie jak silnik nie jest bez paliwa i wtryskiwacze rozpylać właściwą część. Jeżeli PCM wykryje stan zbyt wysokiego napięcia w obwodzie sterującym pompy paliwa, kod diagnostyczny OBDII P0629 zostanie zapisany .

KATALOG SAMOCHODÓW ABARTH VW ACURA ALFA ROMEO ALPINE ASTON MARTIN AUDI AUSTIN BENTLEY BMW BUICK CADILLAC CHEVROLET CHRYSLER CITROEN CUPRA DACIA DAEWOO DAEWOO / FSO DAIHATSU DODGE DS EAGLE FERRARI FIAT FORD FSM FSO GMC HONDA HUMMER HYUNDAI INFINITI INNOCENTI ISUZU IVECO JAGUAR JEEP JMC KIA LADA LAMBORGHINI LANCIA LAND ROVER LEXUS LINCOLN LOTUS LTI MARUTI MASERATI MAZDA MERCEDES-BENZ MERCURY MG MINI BMW MITSUBISHI MOSKWICZ NISSAN OLDSMOBILE OLTCIT OPEL PEUGEOT PLYMOUTH PONTIAC PORSCHE RAM RENAULT ROLLS-ROYCE ROVER SAAB SATURN SCION SEAT SKODA SMART SSANG YONG SUBARU SUZUKI TALBOT TATA TESLA TOYOTA TRABANT UAZ VOLKSWAGEN VOLVO WARTBURG YUGO