P0718 – Opis naprawy błędu
Kod usterki |
---|
P0718 |
Lokalizacja usterki |
P0718 – Przerywany obwód czujnika prędkości wejściowej / turbiny |
Prawdopodobne przyczyny |
|
P0718 Znaczenie
Czujnik prędkości wejściowej wykrywa prędkość obrotową pierwotnego koła pasowego i wysyła sygnał do modułu sterującego skrzyni biegów (TCM) i modułu sterującego silnika ( ECM ). ECM ustawia kod OBDII gdy wejście czujnika prędkości jest poza specyfikacją fabryczną. Sygnał wejściowy / turbina czujnika prędkości jest czujnikiem stosowanym do monitorowania prędkości wejściowej prędkości obrotowej przekładni. Czujnik znajduje się z tyłu wału wejściowego przekładni i jest bezpośrednio do niego wkręcony.
Jak naprawić ten kod błędu?
Zacznij od sprawdzenia „Możliwych przyczyn” wymienionych powyżej. Wzrokowo sprawdź odpowiednią wiązkę przewodów i złącza. Sprawdź, czy nie ma uszkodzonych elementów i poszukaj złamanych, wygiętych, wypchniętych lub skorodowanych styków złącza. Sprawdź dokręcenie klem akumulatora, niekiedy anomalie ładowania powodują generowanie fałszywych błędów różnych sterowników w aucie, sprawdź czy ładowanie akumulatora podczas pracy silnika mieści się w zakresie 13-15VBłąd występuje w takich modelach aut jak Abarth Vw Acura Alfa Romeo Alpine Aston Martin Audi Austin Bentley Bmw Buick Cadillac Chevrolet Chrysler Citroen Cupra Dacia Daewoo Daewoo / Fso Daihatsu Dodge Ds Eagle Ferrari Fiat Ford Fsm Fso Gmc Honda Hummer Hyundai Infiniti Innocenti Isuzu Iveco Jaguar Jeep Jmc Kia Lada Lamborghini Lancia Land Rover Lexus Lincoln Lotus Lti Maruti Maserati Mazda Mercedes-benz Mercury Mg Mini Bmw Mitsubishi Moskwicz Nissan Oldsmobile Oltcit Opel Peugeot Plymouth Pontiac Porsche Ram Renault Rolls-royce Rover Saab Saturn Scion Seat Skoda Smart Ssang Yong Subaru Suzuki Talbot Tata Tesla Toyota Trabant Uaz Volkswagen Volvo Wartburg Yugo