P0719 – Opis naprawy błędu
Kod usterki |
---|
P0719 |
Lokalizacja usterki |
P0719 – Niskie wejście obwodu włącznika hamulca |
Prawdopodobne przyczyny |
|
Opis kodu DTC P0719 Ogólny
P0719 OBDII kod diagnostyczny jest skonfigurowany, gdy PCM (moduł sterowania zespołem napędowym) spotyka się poza zasięgiem rezystor w układzie „B” z wyłącznikiem światła hamowania. Oznaczenie „B” odnosi się do obwodu odpowiedzialnego za światła stopu. Jest to ten sam obwód, który wyłącza tempomat.
Gdy system przeciwblokujący koła (ABS) odbiera sygnał z obwodu światła hamowania, ale PCM wykrywa, że występuje napięcie lub rezystancja, które nie odpowiadają określonej wartości, ten kod jest zapisywany.
Jak naprawić ten kod błędu?
Zacznij od sprawdzenia „Możliwych przyczyn” wymienionych powyżej. Wzrokowo sprawdź odpowiednią wiązkę przewodów i złącza. Sprawdź, czy nie ma uszkodzonych elementów i poszukaj złamanych, wygiętych, wypchniętych lub skorodowanych styków złącza. Sprawdź dokręcenie klem akumulatora, niekiedy anomalie ładowania powodują generowanie fałszywych błędów różnych sterowników w aucie, sprawdź czy ładowanie akumulatora podczas pracy silnika mieści się w zakresie 13-15VBłąd występuje w takich modelach aut jak Abarth Vw Acura Alfa Romeo Alpine Aston Martin Audi Austin Bentley Bmw Buick Cadillac Chevrolet Chrysler Citroen Cupra Dacia Daewoo Daewoo / Fso Daihatsu Dodge Ds Eagle Ferrari Fiat Ford Fsm Fso Gmc Honda Hummer Hyundai Infiniti Innocenti Isuzu Iveco Jaguar Jeep Jmc Kia Lada Lamborghini Lancia Land Rover Lexus Lincoln Lotus Lti Maruti Maserati Mazda Mercedes-benz Mercury Mg Mini Bmw Mitsubishi Moskwicz Nissan Oldsmobile Oltcit Opel Peugeot Plymouth Pontiac Porsche Ram Renault Rolls-royce Rover Saab Saturn Scion Seat Skoda Smart Ssang Yong Subaru Suzuki Talbot Tata Tesla Toyota Trabant Uaz Volkswagen Volvo Wartburg Yugo