P0724 – Opis naprawy błędu
Kod usterki |
---|
P0724 |
Lokalizacja usterki |
P0724 – Wysokie napięcie w obwodzie przełącznika hamulca „B” |
Prawdopodobne przyczyny |
|
P0724 Znaczenie
Ten wyłącznik hamulca wysyła sygnał do modułu sterującego silnika ( ECM ). Sygnał służy do wykrywania, kiedy hamulce zostały uruchomione. W niektórych modelach napięcie sygnału przełącznika hamulca jest takie samo, jak napięcie dostarczane do świateł stop.
DTC P0724 OBDII kod ustawienie wskazuje, że moduł sterujący Układ napędowy (PCM) wykryto wysoki stan elektrycznego w Torque Converter Clutch (TCC) obwodzie przełącznika hamulca . Należy zauważyć, że ten kod jest podświetlany tylko w pojazdach z automatyczną skrzynią biegów.
Jak naprawić ten kod błędu?
Zacznij od sprawdzenia „Możliwych przyczyn” wymienionych powyżej. Wzrokowo sprawdź odpowiednią wiązkę przewodów i złącza. Sprawdź, czy nie ma uszkodzonych elementów i poszukaj złamanych, wygiętych, wypchniętych lub skorodowanych styków złącza. Sprawdź dokręcenie klem akumulatora, niekiedy anomalie ładowania powodują generowanie fałszywych błędów różnych sterowników w aucie, sprawdź czy ładowanie akumulatora podczas pracy silnika mieści się w zakresie 13-15VBłąd występuje w takich modelach aut jak Abarth Vw Acura Alfa Romeo Alpine Aston Martin Audi Austin Bentley Bmw Buick Cadillac Chevrolet Chrysler Citroen Cupra Dacia Daewoo Daewoo / Fso Daihatsu Dodge Ds Eagle Ferrari Fiat Ford Fsm Fso Gmc Honda Hummer Hyundai Infiniti Innocenti Isuzu Iveco Jaguar Jeep Jmc Kia Lada Lamborghini Lancia Land Rover Lexus Lincoln Lotus Lti Maruti Maserati Mazda Mercedes-benz Mercury Mg Mini Bmw Mitsubishi Moskwicz Nissan Oldsmobile Oltcit Opel Peugeot Plymouth Pontiac Porsche Ram Renault Rolls-royce Rover Saab Saturn Scion Seat Skoda Smart Ssang Yong Subaru Suzuki Talbot Tata Tesla Toyota Trabant Uaz Volkswagen Volvo Wartburg Yugo