P0803 – Opis naprawy błędu



Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Search in posts
Search in pages
Kod usterki
P0803
Lokalizacja usterki

P0803 – Awaria obwodu sterującego elektromagnesu zmiany biegów 1-4

Prawdopodobne przyczyny
  • Uszkodzony elektrozawór zmiany biegów
  • Wiązka elektromagnetyczna Skip Shift jest otwarta lub zwarta
  • Słabe połączenie elektryczne obwodu przeskoku przeskoku

P0803 Znaczenie

Napięcie zapłonowe jest dostarczane do cewki elektromagnesu Skip Shift. Moduł sterujący zespołu napędowego ( PCM ) steruje solenoidem poprzez uziemienie obwodu sterującego za pomocą wewnętrznego przełącznika zwanego sterownikiem. Sterownik zapewnia uziemienie dla kontrolowanego komponentu. Każdy sterownik ma linię błędu monitorowaną przez PCM . Gdy PCM wyda polecenie WŁĄCZENIA komponentu, napięcie obwodu sterującego powinno być niskie (blisko 0 woltów). Gdy PCM wydaje polecenie wyłączenia obwodu sterującego komponentu, potencjał napięcia obwodu powinien być wysoki (w pobliżu napięcia akumulatora).

KATALOG SAMOCHODÓW ABARTH VW ACURA ALFA ROMEO ALPINE ASTON MARTIN AUDI AUSTIN BENTLEY BMW BUICK CADILLAC CHEVROLET CHRYSLER CITROEN CUPRA DACIA DAEWOO DAEWOO / FSO DAIHATSU DODGE DS EAGLE FERRARI FIAT FORD FSM FSO GMC HONDA HUMMER HYUNDAI INFINITI INNOCENTI ISUZU IVECO JAGUAR JEEP JMC KIA LADA LAMBORGHINI LANCIA LAND ROVER LEXUS LINCOLN LOTUS LTI MARUTI MASERATI MAZDA MERCEDES-BENZ MERCURY MG MINI BMW MITSUBISHI MOSKWICZ NISSAN OLDSMOBILE OLTCIT OPEL PEUGEOT PLYMOUTH PONTIAC PORSCHE RAM RENAULT ROLLS-ROYCE ROVER SAAB SATURN SCION SEAT SKODA SMART SSANG YONG SUBARU SUZUKI TALBOT TATA TESLA TOYOTA TRABANT UAZ VOLKSWAGEN VOLVO WARTBURG YUGO