P0843 – Opis naprawy błędu



Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Search in posts
Search in pages
Kod usterki
P0843
Lokalizacja usterki

P0843 – Wysokie ciśnienie w obwodzie czujnika ciśnienia / przełącznika „A” w skrzyni biegów

Prawdopodobne przyczyny
  • Niski poziom płynu przekładniowego
  • Brudny płyn przekładniowy
  • Wadliwy czujnik ciśnienia płynu przekładniowego / przełącznik „A”
  • Wiązka przewodów lub złącza czujnika ciśnienia płynu przekładniowego / przełącznika „A”
  • Obwód „A” czujnika ciśnienia płynu przekładniowego / wyłącznika jest przerwany lub zwarty
  • Wewnętrzny problem mechaniczny skrzyni biegów

P0843 Znaczenie

Przełącznik zwalniający sprzęgła przekładni hydrokinetycznej (TCC) jest częścią ręcznego przełącznika pozycji zaworu automatycznego ciśnienia płynu przekładniowego (TFP). Ręczny przełącznik położenia zaworu TFP jest zamontowany na korpusie zaworu skrzyni biegów. Przełącznik zwalniający TCC jest przełącznikiem normalnie zamkniętym.
Po zwolnieniu TCC ciśnienie płynu zwalniającego TCC otwiera przełącznik zwalniający TCC, który otwiera obwód ciśnienia zwalniającego TCC. Gdy napięcie w obwodzie jest wysokie (przełącznik otwarty), moduł sterujący zespołu napędowego ( PCM ) rozpoznaje, że TCC nie jest już włączony.

KATALOG SAMOCHODÓW ABARTH VW ACURA ALFA ROMEO ALPINE ASTON MARTIN AUDI AUSTIN BENTLEY BMW BUICK CADILLAC CHEVROLET CHRYSLER CITROEN CUPRA DACIA DAEWOO DAEWOO / FSO DAIHATSU DODGE DS EAGLE FERRARI FIAT FORD FSM FSO GMC HONDA HUMMER HYUNDAI INFINITI INNOCENTI ISUZU IVECO JAGUAR JEEP JMC KIA LADA LAMBORGHINI LANCIA LAND ROVER LEXUS LINCOLN LOTUS LTI MARUTI MASERATI MAZDA MERCEDES-BENZ MERCURY MG MINI BMW MITSUBISHI MOSKWICZ NISSAN OLDSMOBILE OLTCIT OPEL PEUGEOT PLYMOUTH PONTIAC PORSCHE RAM RENAULT ROLLS-ROYCE ROVER SAAB SATURN SCION SEAT SKODA SMART SSANG YONG SUBARU SUZUKI TALBOT TATA TESLA TOYOTA TRABANT UAZ VOLKSWAGEN VOLVO WARTBURG YUGO