P0868 – Opis naprawy błędu



Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Search in posts
Search in pages
Kod usterki
P0868
Lokalizacja usterki

P0868 – Niskie ciśnienie płynu przekładniowego

Prawdopodobne przyczyny
  • Niski / brudny płyn przekładniowy
  • Uszkodzony czujnik ciśnienia płynu przekładniowego
  • Wiązka przewodów czujnika ciśnienia płynu przekładniowego jest otwarta lub zwarta
  • Słabe połączenie elektryczne obwodu czujnika ciśnienia płynu przekładniowego

P0868 Znaczenie

Moduł sterujący skrzyni biegów (TCM) stale monitoruje rzeczywiste ciśnienie w przewodzie i porównuje je z pożądanym ciśnieniem w przewodzie. Jeśli różnica między faktycznym ciśnieniem w przewodzie a wymaganym ciśnieniem w przewodzie wynosi 10 psi (0,7 kg / cm2) lub więcej, zostanie ustawiony kod DTC P0867. System przekładni domyślnie będzie sterował ciśnieniem w otwartej pętli, co spowoduje stały cykl pracy elektromagnesu. Ten cykl pracy zmieni się nieznacznie w zależności od temperatury i aktualnego biegu.

KATALOG SAMOCHODÓW ABARTH VW ACURA ALFA ROMEO ALPINE ASTON MARTIN AUDI AUSTIN BENTLEY BMW BUICK CADILLAC CHEVROLET CHRYSLER CITROEN CUPRA DACIA DAEWOO DAEWOO / FSO DAIHATSU DODGE DS EAGLE FERRARI FIAT FORD FSM FSO GMC HONDA HUMMER HYUNDAI INFINITI INNOCENTI ISUZU IVECO JAGUAR JEEP JMC KIA LADA LAMBORGHINI LANCIA LAND ROVER LEXUS LINCOLN LOTUS LTI MARUTI MASERATI MAZDA MERCEDES-BENZ MERCURY MG MINI BMW MITSUBISHI MOSKWICZ NISSAN OLDSMOBILE OLTCIT OPEL PEUGEOT PLYMOUTH PONTIAC PORSCHE RAM RENAULT ROLLS-ROYCE ROVER SAAB SATURN SCION SEAT SKODA SMART SSANG YONG SUBARU SUZUKI TALBOT TATA TESLA TOYOTA TRABANT UAZ VOLKSWAGEN VOLVO WARTBURG YUGO