P0869 – Opis naprawy błędu
Kod usterki |
---|
P0869 |
Lokalizacja usterki |
P0869 – Wysokie ciśnienie płynu przekładniowego |
Prawdopodobne przyczyny |
|
P0869 Znaczenie
Moduł sterujący skrzyni biegów (TCM) stale monitoruje rzeczywiste ciśnienie w przewodzie i porównuje je z pożądanym ciśnieniem w przewodzie. Jeśli różnica między faktycznym ciśnieniem w przewodzie a wymaganym ciśnieniem w przewodzie wynosi 10 psi (0,7 kg / cm2) lub więcej, zostanie ustawiony kod DTC P0867. System przekładni domyślnie będzie sterował ciśnieniem w otwartej pętli, co spowoduje stały cykl pracy elektromagnesu. Ten cykl pracy zmieni się nieznacznie w zależności od temperatury i aktualnego biegu.
Jak naprawić ten kod błędu?
Zacznij od sprawdzenia „Możliwych przyczyn” wymienionych powyżej. Wzrokowo sprawdź odpowiednią wiązkę przewodów i złącza. Sprawdź, czy nie ma uszkodzonych elementów i poszukaj złamanych, wygiętych, wypchniętych lub skorodowanych styków złącza. Sprawdź dokręcenie klem akumulatora, niekiedy anomalie ładowania powodują generowanie fałszywych błędów różnych sterowników w aucie, sprawdź czy ładowanie akumulatora podczas pracy silnika mieści się w zakresie 13-15VBłąd występuje w takich modelach aut jak Abarth Vw Acura Alfa Romeo Alpine Aston Martin Audi Austin Bentley Bmw Buick Cadillac Chevrolet Chrysler Citroen Cupra Dacia Daewoo Daewoo / Fso Daihatsu Dodge Ds Eagle Ferrari Fiat Ford Fsm Fso Gmc Honda Hummer Hyundai Infiniti Innocenti Isuzu Iveco Jaguar Jeep Jmc Kia Lada Lamborghini Lancia Land Rover Lexus Lincoln Lotus Lti Maruti Maserati Mazda Mercedes-benz Mercury Mg Mini Bmw Mitsubishi Moskwicz Nissan Oldsmobile Oltcit Opel Peugeot Plymouth Pontiac Porsche Ram Renault Rolls-royce Rover Saab Saturn Scion Seat Skoda Smart Ssang Yong Subaru Suzuki Talbot Tata Tesla Toyota Trabant Uaz Volkswagen Volvo Wartburg Yugo