P0942 – Opis naprawy błędu



Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Search in posts
Search in pages
Kod usterki
P0942
Lokalizacja usterki

P0942 – Jednostka ciśnienia hydraulicznego

Prawdopodobne przyczyny
  • Niski poziom płynu przekładniowego
  • Pozycja dźwigni zmiany biegów
  • Zatkany filtr przekładni
  • Wadliwa pompa oleju przekładniowego

P0942 Znaczenie

Ciśnienie w przewodzie jest sterowane elektronicznie przez system kontroli skrzyni biegów (TCM) i jest mierzone przez czujnik ciśnienia w przewodzie (LPS). Pożądane ciśnienie w linii jest stale porównywane z rzeczywistym ciśnieniem w linii i jest regulowane przez elektroniczną zmianę cyklu pracy elektrozaworu kontroli ciśnienia (PCS). System kontroli skrzyni biegów oblicza pożądane ciśnienie w układzie na podstawie danych wejściowych z przekładni i silnika. Obliczony moment obrotowy wejściowy do przekładni jest wykorzystywany jako główny sygnał wejściowy do obliczenia pożądanego ciśnienia w układzie i nazywa się ciśnieniem liniowym na podstawie momentu obrotowego. Moduł sterujący skrzyni biegów (TCM) monitoruje czujnik ciśnienia hydraulicznego. TCM ustawia kod OBDII, gdy czujnik ciśnienia hydraulicznego nie jest zgodny ze specyfikacjami fabrycznymi.

KATALOG SAMOCHODÓW ABARTH VW ACURA ALFA ROMEO ALPINE ASTON MARTIN AUDI AUSTIN BENTLEY BMW BUICK CADILLAC CHEVROLET CHRYSLER CITROEN CUPRA DACIA DAEWOO DAEWOO / FSO DAIHATSU DODGE DS EAGLE FERRARI FIAT FORD FSM FSO GMC HONDA HUMMER HYUNDAI INFINITI INNOCENTI ISUZU IVECO JAGUAR JEEP JMC KIA LADA LAMBORGHINI LANCIA LAND ROVER LEXUS LINCOLN LOTUS LTI MARUTI MASERATI MAZDA MERCEDES-BENZ MERCURY MG MINI BMW MITSUBISHI MOSKWICZ NISSAN OLDSMOBILE OLTCIT OPEL PEUGEOT PLYMOUTH PONTIAC PORSCHE RAM RENAULT ROLLS-ROYCE ROVER SAAB SATURN SCION SEAT SKODA SMART SSANG YONG SUBARU SUZUKI TALBOT TATA TESLA TOYOTA TRABANT UAZ VOLKSWAGEN VOLVO WARTBURG YUGO