P1000 – Opis naprawy błędu



Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Search in posts
Search in pages

Kod usterki
P1000
Lokalizacja usterki

P1000 – Test gotowości układu diagnostycznego pokładowego nie został ukończony

Prawdopodobne przyczyny
  • Pojazd jest nowy z fabryki.
  • Akumulator lub moduł sterujący zespołu napędowego (PCM) został niedawno odłączony.
  • Awaria monitora OBD wystąpiła przed zakończeniem cyklu jazdy OBD.
  • Diagnostyczne kody usterek PCM (DTC) zostały niedawno usunięte za pomocą skanera diagnostycznego.

P1000 Znaczenie

Monitory pokładowe (OBD) są wykonywane podczas cyklu jazdy OBD. P1000 jest przechowywany w ciągłej pamięci, jeśli którykolwiek z monitorów OBD nie przeprowadzi pełnej kontroli diagnostycznej.

Jak naprawić ten kod błędu?

Zacznij od sprawdzenia „Możliwych przyczyn” wymienionych powyżej. Wzrokowo sprawdź odpowiednią wiązkę przewodów i złącza. Sprawdź, czy nie ma uszkodzonych elementów i poszukaj złamanych, wygiętych, wypchniętych lub skorodowanych styków złącza. Sprawdź dokręcenie klem akumulatora, niekiedy anomalie ładowania powodują generowanie fałszywych błędów różnych sterowników w aucie, sprawdź czy ładowanie akumulatora podczas pracy silnika mieści się w zakresie 13-15V
Błąd występuje w takich modelach aut jak Abarth Vw Acura Alfa Romeo Alpine Aston Martin Audi Austin Bentley Bmw Buick Cadillac Chevrolet Chrysler Citroen Cupra Dacia Daewoo Daewoo / Fso Daihatsu Dodge Ds Eagle Ferrari Fiat Ford Fsm Fso Gmc Honda Hummer Hyundai Infiniti Innocenti Isuzu Iveco Jaguar Jeep Jmc Kia Lada Lamborghini Lancia Land Rover Lexus Lincoln Lotus Lti Maruti Maserati Mazda Mercedes-benz Mercury Mg Mini Bmw Mitsubishi Moskwicz Nissan Oldsmobile Oltcit Opel Peugeot Plymouth Pontiac Porsche Ram Renault Rolls-royce Rover Saab Saturn Scion Seat Skoda Smart Ssang Yong Subaru Suzuki Talbot Tata Tesla Toyota Trabant Uaz Volkswagen Volvo Wartburg Yugo