P0537 – Opis naprawy błędu



Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Search in posts
Search in pages
Kod usterki
P0537
Lokalizacja usterki

P0537 – Niskie napięcie wejściowe w obwodzie temperatury parownika klimatyzacji

Prawdopodobne przyczyny
  • Prawdopodobnie czujnik temperatury parownika klimatyzacji ma usterki w kablach lub złączu.
  • Rdzeń parownika klimatyzatora może być uszkodzony.
  • Wadliwy czujnik temperatury parownika klimatyzacji (ACET)
  • Wiązka przewodów czujnika temperatury parownika układu klimatyzacji jest otwarta lub zwarta
  • Słabe połączenie elektryczne obwodu czujnika temperatury parownika układu klimatyzacji
  • Wadliwy moduł sterujący układu napędowego (PCM)

System klimatyzacji wykorzystuje parownik, który zamienia gaz w płyn i z kolei odbiera ciepło z przepływającego przez niego powietrza wentylatora.

Aby zapewnić dobre działanie systemu wentylacji, ogrzewania i klimatyzacji (HVAC), używany jest czujnik temperatury parownika klimatyzacji . Czujnik ten wysyła sygnał elektryczny do modułu sterującego silnika (ECM), za pomocą którego jest informowany o temperaturze parownika iw konsekwencji dokonywane są niezbędne regulacje.

KATALOG SAMOCHODÓW ABARTH VW ACURA ALFA ROMEO ALPINE ASTON MARTIN AUDI AUSTIN BENTLEY BMW BUICK CADILLAC CHEVROLET CHRYSLER CITROEN CUPRA DACIA DAEWOO DAEWOO / FSO DAIHATSU DODGE DS EAGLE FERRARI FIAT FORD FSM FSO GMC HONDA HUMMER HYUNDAI INFINITI INNOCENTI ISUZU IVECO JAGUAR JEEP JMC KIA LADA LAMBORGHINI LANCIA LAND ROVER LEXUS LINCOLN LOTUS LTI MARUTI MASERATI MAZDA MERCEDES-BENZ MERCURY MG MINI BMW MITSUBISHI MOSKWICZ NISSAN OLDSMOBILE OLTCIT OPEL PEUGEOT PLYMOUTH PONTIAC PORSCHE RAM RENAULT ROLLS-ROYCE ROVER SAAB SATURN SCION SEAT SKODA SMART SSANG YONG SUBARU SUZUKI TALBOT TATA TESLA TOYOTA TRABANT UAZ VOLKSWAGEN VOLVO WARTBURG YUGO