P0575 – Opis naprawy błędu
Kod usterki |
---|
P0575 |
Lokalizacja usterki |
P0575 – Obwód wejściowy tempomatu |
Prawdopodobne przyczyny |
|
Opis kodu DTC P0575 Ogólny
ECM (Engine Control Module) w sposób ciągły sprawdza silnik pojazdu tak, . ECM jest odpowiedzialny za kontrolę emisji spalin, zużycia paliwa, osiągi silnika i układu tempomatu. Ten ostatni jest systemem, w którym skonfigurowana jest prędkość, z jaką pojedzie pojazd. Przy każdej kontroli tego systemu sprawdza się, czy nie wykazuje żadnych niespójności.
Gdy ustawiony jest kod usterki P0575 OBDII, to dlatego, że ECM znalazł usterkę w obwodzie wejściowym tempomatu. Ta awaria jest ogólna, więc ten kod można ustawić razem z innymi kodami.
Jak naprawić ten kod błędu?
Zacznij od sprawdzenia „Możliwych przyczyn” wymienionych powyżej. Wzrokowo sprawdź odpowiednią wiązkę przewodów i złącza. Sprawdź, czy nie ma uszkodzonych elementów i poszukaj złamanych, wygiętych, wypchniętych lub skorodowanych styków złącza. Sprawdź dokręcenie klem akumulatora, niekiedy anomalie ładowania powodują generowanie fałszywych błędów różnych sterowników w aucie, sprawdź czy ładowanie akumulatora podczas pracy silnika mieści się w zakresie 13-15VBłąd występuje w takich modelach aut jak Abarth Vw Acura Alfa Romeo Alpine Aston Martin Audi Austin Bentley Bmw Buick Cadillac Chevrolet Chrysler Citroen Cupra Dacia Daewoo Daewoo / Fso Daihatsu Dodge Ds Eagle Ferrari Fiat Ford Fsm Fso Gmc Honda Hummer Hyundai Infiniti Innocenti Isuzu Iveco Jaguar Jeep Jmc Kia Lada Lamborghini Lancia Land Rover Lexus Lincoln Lotus Lti Maruti Maserati Mazda Mercedes-benz Mercury Mg Mini Bmw Mitsubishi Moskwicz Nissan Oldsmobile Oltcit Opel Peugeot Plymouth Pontiac Porsche Ram Renault Rolls-royce Rover Saab Saturn Scion Seat Skoda Smart Ssang Yong Subaru Suzuki Talbot Tata Tesla Toyota Trabant Uaz Volkswagen Volvo Wartburg Yugo