P0020 – Opis naprawy błędu



Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Search in posts
Search in pages
Kod usterki
P0020
Lokalizacja usterki

P0020 – Obwód sterowania zaworu elektromagnetycznego siłownika położenia wlotowego wałka rozrządu, bank 2

Prawdopodobne przyczyny
  • Wadliwy elektromagnes elementu nastawczego pozycji wałka rozrządu zaworów dolotowych
  • Wiązka przewodów elektromagnesu elementu nastawczego pozycji wałka rozrządu zaworów dolotowych jest otwarta lub zwarta
  • Obwód elektromagnesu elementu nastawczego pozycji wałka rozrządu wlotowego słabe połączenie elektryczne
  • Wadliwy moduł sterujący silnika (ECM)

Opis kodu DTC P0020 Ogólny

P0020 OBD2 kodu diagnostycznego odnosi się do zmiennej System dystrybucji (VVT) podzespołów , a także moduł sterowania zespołem napędowym (PCM). Silnik wykorzystuje układ VVT (Variable Valve Timing), który pozwala uzyskać większą moc w różnych punktach pracy.

System VVT składa się z zaworu kontroli oleju (OCV) i innych jego elementów. Zasadniczo ustawienie tego kodu DTC oznacza, że ​​napięcie w obwodzie spadło i pozostaje poniżej zaprogramowanego limitu przez określony czas; Należy zauważyć, że istnieje zmienność limitu i czasu w zależności od marki. Kiedy wspomniany jest bank numer 2, odnosi się to do strony silnika, po której cylinder numer 1 nie jest włączony.

Katalog Samochodów Abarth Vw Acura Alfa Romeo Alpine Aston Martin Audi Austin Bentley Bmw Buick Cadillac Chevrolet Chrysler Citroen Cupra Dacia Daewoo Daewoo / Fso Daihatsu Dodge Ds Eagle Ferrari Fiat Ford Fsm Fso Gmc Honda Hummer Hyundai Infiniti Innocenti Isuzu Iveco Jaguar Jeep Jmc Kia Lada Lamborghini Lancia Land Rover Lexus Lincoln Lotus Lti Maruti Maserati Mazda Mercedes-benz Mercury Mg Mini Bmw Mitsubishi Moskwicz Nissan Oldsmobile Oltcit Opel Peugeot Plymouth Pontiac Porsche Ram Renault Rolls-royce Rover Saab Saturn Scion Seat Skoda Smart Ssang Yong Subaru Suzuki Talbot Tata Tesla Toyota Trabant Uaz Volkswagen Volvo Wartburg Yugo