P0517 – Opis naprawy błędu
Kod usterki |
---|
P0517 |
Lokalizacja usterki |
P0517 – Obwód czujnika temperatury akumulatora wysoki |
Prawdopodobne przyczyny |
|
Opis kodu DTC P0517 Ogólny
Temperatury Bateria Sensor (BTS), który jest powszechnie położony w pobliżu baterii. Ten czujnik przekształca temperaturę powietrza otaczającego akumulator na sygnał elektryczny, który jest wysyłany do modułu sterującego układu napędowego (PCM).
Odebrany sygnał służy do określenia napięcia, jakie musi otrzymać akumulator do ładowania. Wszystko to w zależności od miejscowych temperatur. Jeśli ten wpis nie odpowiada normalnym warunkom pracy silnika, nawet przez sekundę, generowany jest kod DTC P0517 OBDII .
Należy wspomnieć, że konfiguracja jest zwykle spowodowana problemami elektrycznymi.
Jak naprawić ten kod błędu?
Zacznij od sprawdzenia „Możliwych przyczyn” wymienionych powyżej. Wzrokowo sprawdź odpowiednią wiązkę przewodów i złącza. Sprawdź, czy nie ma uszkodzonych elementów i poszukaj złamanych, wygiętych, wypchniętych lub skorodowanych styków złącza. Sprawdź dokręcenie klem akumulatora, niekiedy anomalie ładowania powodują generowanie fałszywych błędów różnych sterowników w aucie, sprawdź czy ładowanie akumulatora podczas pracy silnika mieści się w zakresie 13-15VBłąd występuje w takich modelach aut jak Abarth Vw Acura Alfa Romeo Alpine Aston Martin Audi Austin Bentley Bmw Buick Cadillac Chevrolet Chrysler Citroen Cupra Dacia Daewoo Daewoo / Fso Daihatsu Dodge Ds Eagle Ferrari Fiat Ford Fsm Fso Gmc Honda Hummer Hyundai Infiniti Innocenti Isuzu Iveco Jaguar Jeep Jmc Kia Lada Lamborghini Lancia Land Rover Lexus Lincoln Lotus Lti Maruti Maserati Mazda Mercedes-benz Mercury Mg Mini Bmw Mitsubishi Moskwicz Nissan Oldsmobile Oltcit Opel Peugeot Plymouth Pontiac Porsche Ram Renault Rolls-royce Rover Saab Saturn Scion Seat Skoda Smart Ssang Yong Subaru Suzuki Talbot Tata Tesla Toyota Trabant Uaz Volkswagen Volvo Wartburg Yugo